Book
فقه و بازاریابی چند سطحی: همراه با فتوای مراجع تقلید و قوانین شرکت های بازاریابی شبکه ای و هرمی
نام موجودیت:
نمود
نوع موجودیت:
کتاب
محل تولید محتوا (نشر):
تاریخ انتشار:
۱۳۹۲
تعداد صفحات:
‎۲۳۹ص.: جدول
توصیف:
<در اصل پايان‌نامه (کارشناسي ارشد سطح سه)- حوزه علميه مشهد، ‎۱۳۸۹>
واژه نامه
کتابنامه: ص. [۲۲۱]- ‎۲۳۹؛ همچنين به صورت زيرنويس
شابک:
۹۷۸۹۶۴۹۷۱۶۳۹۸ (شابک نمود)